TikTok dla biznesu – czy warto go prowadzić

Media społecznościowe stały się narzędziem marketingowym. Są wykorzystywane przez firmy do osiągania konkretnych celów. Obecnie mamy bardzo wiele plaftorm, z których można korzystać. 

Strona w wielu językach

Posiadanie strony internetowej w wielu językach daje wiele korzyści, ale jej stworzenie wiąże się z większą ilością pracy i dbaniem i wiele różnych elementów.

Różnica między SEO a reklamą kontekstową

Dostępność różnych narzędzi reklamowych i różnorodność rodzajów reklam w internecie może sprawić, że osoba, która nie specjalizuje się wiedzą w tym zakresie, po prostu się pogubi.

Video marketing

Video marketing jest zaliczany do strategii marketingu online. Polega na zamieszczaniu treści video na konkretnych serwisach i wiąże się z ich jednoczesnym zarządzaniem. 

Landing Page – co to jest?

Definicja tego pojęcia jest bardzo prosta. Landing page to po prostu strona lądowania, inaczej strona docelowa, na której znajdują się wszystkie naistotniejsze informacje o danym produkcie lub usłudze.

Czym są pliki cookies

Pliki cookies, czyli tzw. ciasteczka są plikami, w których umieszczone są dane i informacje na temat stron www, które odwiedzamy. Dane są wymieniane pomiędzy przeglądarką, a serwisem, który odwiedzamy i na odwrót.

Content marketing

Czym jest content marketing? Tym mianem określa się inaczej marketing treści. Jest on elementem strategii marketingowej i polega na dostarczaniu odbiorcom wartościowych treści dla swojej grupy docelowej tak, aby były interesujące i angażowały odbiorców.

Jak reklamować sklep internetowy

Handel elektroniczny rozwija się na ogromną skalę. Wszystko przenosi się do internetu w tym właśnie sklepy. W związku z tym przedsiębiorcy kładą szczególny nacisk na promocję swoich sklepów internetowych.

Email Phone Messenger Telegram WhatsApp