Analiza konkurencji: po co i jak przeprowadzić

Analiza konkurencji jest bardzo ważnym elementem w prowadzeniu biznesu. Dostarcza ona wiele istotnych danych, które mają znaczenie w rozwoju przedsiębiorstwa.

Na jakiej platformie najlepiej zrobić sklep internetowy

W obecnych czasach wszystko przeniosło się do internetu. Szczególną popularność zyskały sklepy online i ogólnie cała branża e-commerce.

Google Moja Firma

To platforma, która została stworzona przez jedną z najpopularniejszych wyszukiwarek- Google. Jest to wizytówka firmy w wyszukiwarce.

Google Analytics dla firm: co można tam znaleźć i jak z niego korzystać

Google Analytics to narzędzie, które umożliwia analizę i ocenę zachowań użytkowników stron internetowych.

Strategia marketingowa firmy

Strategia marketingowa jest podstawą do realizowania celów firmy na rynku. Bez niej nasze działania nie będą przynosiły efektów.

Czym jest domena i dlaczego jest potrzebna

Kto kiedykolwiek przymierzał się do stworzenia strony internetowej lub chociaż interesował się tym tematem usłyszał pojęcie, jakim jest domena (z ang. domain).

Rodzaje stron www i różnice pomiędzy nimi

Często, kiedy klienci dowiedzą się, że istnieje przynajmniej 10 rodzajów stron internetowych są zaskoczeni. Każda ze stron spełnia inną funkcję i realizuje różne cele.

Audyt strony – jak często robić i na co uważać

Bardzo często audyty strony internetowej są pomijane. Firmy zlecają stworzenie strony internetowej, otrzymują ją i na tym się kończy.

Email Phone Messenger Telegram WhatsApp