Google Analytics dla firm: co można tam znaleźć i jak z niego korzystać

Google Analytics to narzędzie, które umożliwia analizę i ocenę zachowań użytkowników stron internetowych.

Strategia marketingowa firmy

Strategia marketingowa jest podstawą do realizowania celów firmy na rynku. Bez niej nasze działania nie będą przynosiły efektów.

Czym jest domena i dlaczego jest potrzebna

Kto kiedykolwiek przymierzał się do stworzenia strony internetowej lub chociaż interesował się tym tematem usłyszał pojęcie, jakim jest domena (z ang. domain).

Rodzaje stron www i różnice pomiędzy nimi

Często, kiedy klienci dowiedzą się, że istnieje przynajmniej 10 rodzajów stron internetowych są zaskoczeni. Każda ze stron spełnia inną funkcję i realizuje różne cele.

Audyt strony – jak często robić i na co uważać

Bardzo często audyty strony internetowej są pomijane. Firmy zlecają stworzenie strony internetowej, otrzymują ją i na tym się kończy.

TikTok dla biznesu – czy warto go prowadzić

Media społecznościowe stały się narzędziem marketingowym. Są wykorzystywane przez firmy do osiągania konkretnych celów. Obecnie mamy bardzo wiele plaftorm, z których można korzystać. 

Strona w wielu językach

Posiadanie strony internetowej w wielu językach daje wiele korzyści, ale jej stworzenie wiąże się z większą ilością pracy i dbaniem i wiele różnych elementów.

Różnica między SEO a reklamą kontekstową

Dostępność różnych narzędzi reklamowych i różnorodność rodzajów reklam w internecie może sprawić, że osoba, która nie specjalizuje się wiedzą w tym zakresie, po prostu się pogubi.