Strategia i plan
marketingu

Strategia marketingowa jest fundamentem budowania firmy. Bez niej będziemy działać "na oślep" i nie osiągniemy oczekiwanych celów.

Dobra strategia buduje markę, jest zestawem podstawowych zasad jej funkcjonowania i wyznacza jasną i skuteczną ścieżkę do realizacji potrzeb marki

MediaPower, podchodzimy do każdego klienta indywidualnie.

Stworzymy strategię skrojoną na Twoje potrzeby.

Jaka firma potrzebuje
strategii?

Strategię może wdrożyć zarówno nowa, wchodząca na rynek firma, jak i już istniejąca na rynku kilka lat duża firma.

To nie tak, że duże firmy mają świetnie opracowane strategie i nie mają potrzeby wdrażania kolejnej.

Często strategią takich firm są utarte, stare schematy działań,które owszem, są poniekąd strategią, ale nie są oparte na analizach i nie mają konkretnego celu.

Jak stworzona przez nas
strategia może Tobie
pomóc?

Jeśli Twoja firma jest nowa i dopiero wchodzi na rynek- opracujemy dla Ciebie strategię promocji i komunikacji.

Pomożemy zbudować wizerunek marki określając jej mocne strony, wartości i unikalne cechy.

Przeprowadzimy analizę otoczenia i konkurencji i podpowiemy, w jaki sposób docierać z przekazem do klientów oraz zdobywać kolejnych.

a jeśli….

Twoja firma działa już kilka lat na rynku, ale czujesz, że potrzebujesz zmian i ukierunkowania działań — dokonamy audytu dotychczasowych działań, przeprowadzimy dogłębne analizy i pomożemy określić cele.

Na bazie tych informacji otrzymasz nową, świeżutką strategię, która pozwoli Ci wyprzedzić konkurencję o kilka kroków.

Nasze działania,
miesiąc po miesiącu:

Na wstępie warto zaznaczyć, że cały proces odbywa się w stałym kontakcie z osobami decyzyjnymi firmy.
Wspólnie pracujemy nad tym, aby strategia była idealnie dopasowana do potrzeb firmy.

1

Wywiad z klientem

Na samym początku słuchamy potrzeb klienta, jego wizji na rozwój firmy,jakie ma oczekiwania oraz jakie cele chce osiągnąć, dzięki strategii

2

Analiza dotychczasowych działań

Przeprowadzamy audyt działań firmy, wskazujemy błędy i obszary przeznaczone do zmian

3

Analiza konkurencji i grupy docelowej

Analizujemy otoczenie firmy i konkurencję. Określamy grupę docelową, jej potrzeby i obawy oraz tworzymy Persony

4

Ustalenie cech firmy

Zbieramy informacje o firmie, określamy jej wartości, cechy wyróżniające, mocne i słabe strony

5

Opracowujemy strategię

Po dogłębnych wywiadach i analizach przygotowujemy przejrzysty i dokładny dokument zawierający wszystkie potrzebne informacje i przepis na sukces. Znajdziesz tam cały plan działania, który pozwoli Ci osiągnąć założone cele.

6

Wsparcie i pomoc

Po stworzeniu strategii oferujemy Tobie profesjonalne wsparcie w wdrażaniu zmian

Umów się na indywidualną, darmową konsultację:

Skontaktuj się z nami