Handel elektroniczny rozwija się na ogromną skalę. Wszystko przenosi się do internetu w tym właśnie sklepy. W związku z tym przedsiębiorcy kładą szczególny nacisk na promocję swoich sklepów internetowych. Głównym celem jest zwiększenie sprzedaży, ale nie tylko. Dowiedz się, jakie są sposoby na reklamę sklepu internetowego.
Media społecznościowe
Posiadanie konta na mediach społecznościowych jest elementem nie do pominięcia, jeśli chcemy, aby ktokolwiek usłyszał o naszym sklepie. Jednak samo założenie konta na losowym medium nie zagwarantuje nam tysiąca obserwujących i dużej sprzedaży. Kluczem jest poznanie naszych odbiorców, dopasowanie do nich treści oraz odpowiednich kanałów oraz regularność publikacji.
Kampania Google Ads
Kampania reklamowa w Google Ads daje duże efekty głównie pod kątem zwiększonej sprzedaży. Jeśli jest odpowiednio przygotowana i optymalizowana po uruchomieniu pozwala zwiększyć sprzedaż o +300% i więcej. Reklama Google Ads na wyświetlaniu reklam w wyszukiwarce.
Kampania Facebook Ads
Facebook już od wielu lat utrzymuje się jako najbardziej popularne medium społecznościowe. Aktualnie jest to idealne miejsce dla sklepów. Kampanie reklamowe Facebook Ads są naprawdę skuteczne. Ich skuteczność wynika z tego, że reklamy na facebooku można je kierować do bardzo wąskiej grupy odbiorców, dzięki czemu dotrzemy do właściwych potencjalnych klientów.
Remarketing
Kierowanie reklam do osób, które już były na naszej stronie, ale nie dokonały zakupu lub zachowały produkty w koszyku. Takie reklamy można tworzyć za pośrednictwem Facebooka, Google i innych kanałów.
Pozycjonowanie
Mimo, że aby pozycjonowanie strony przyniosło widoczne efekty trzeba trochę poczekać, to zdecydowanie są one tego warte. Rezultaty osiągnięte za pośrednictwem pozycjonowania SEO zostają z nami na długo w przeciwieństwie do kampanii Google Ads.
Każda z tych opcji przynosi widoczne rezultaty, jeśli skorzystamy z nich we właściwy sposób. Takie działania wymagają wiedzy, odpowiednich narzędzi oraz poświęcenia sporej ilości czasu. Specjaliści z agencji marketingowych zajmują się takimi rzeczami na co dzień. Wiedzą, która z dostępnych możliwości jest najlepszą opcją dla danego klienta. Warto zainwestować i powierzyć reklamę swojego sklepu profesjonalistą.