Kampanie reklamowe, które dają realne efekty: zyskaj więcej klientów i wydawaj mniej na reklamy w Internecie.

Ustawimy i poprowadzimy kampanie reklamowe w Google, Facebook, Linkedin, Instagram i innych mediach społecznościowych.

Dzięki temu osiągniesz:

  • Wzrost efektywności kampanii
  • Zwiększony ruchu na stronie Internetowej
  • Kardynalny wzrost klikalności w reklamę
  • Spadek nakładów na kampanie reklamowe

Jak działamy?

1

Analiza grupy docelowej

Bez przeprowadzenia dokładnej analizy grupy docelowej i określenia sylwetki idealnego klienta, kampania może być bezużyteczna. Jest to etap kluczowy, aby wszystkie działania za pośrednictwem kampanii były dopasowane do potrzeb klienta i wpłynęły na jego decyzje zakupowe.

2

Dobór odpowiednich kanałów

Dzięki analizie grupy docelowej poznajemy nie tylko ich potrzeby i problemy, które będziemy mogli rozwiązać, ale także uzyskujemy kluczową informację o miejscu, w którym nasi potencjalni klienci są. Wybór odpowiednich kanałów komunikacji gwarantuje maksymalną skuteczność prowadzonej kampanii.

3

Mierzenie efektów

Mierzenie efektów pozwala nam widzieć wyraźnie efekty kampanii, ilość zdobytych klientów, procentowy wzrost sprzedaży, jaki jest ruch na stronie, ilość pozyskanych leadów i inne określone indywidualnie wskaźniki KPI. Dzięki mierzeniu efektów, można zauważać ewentualne błędy i miejsca, w których zostały one popełnione.

4

Optymalizacja

Wprowadzanie zmian i innych rozwiązań uskutecznia kampanię. Dzięki mierzeniu efektów widzimy, gdzie musimy wprowadzić zmiany i ulepszenia, aby w 100% wykorzystać potencjał kampanii.

Czym i dla kogo są kampanie
reklamowe w internecie?

  • Kampania reklamowa jest zbiorem działań, które prowadzą do osiągnięcia określonych celów. W MediaPower prowadzimy kampanie Google Ads, które są dopasowane do indywidualnych potrzeb klienta.
  • Kampanie reklamowe są skierowane do firm, marek i osób, które działają w internecie, posiadają sklep internetowy (ale nie tylko) i chcą zwiększyć sprzedaż i znaleźć nowych klientów.

Jakie cele może realizować efektywna
kampania reklamowa Google Ads

  • Zwiększenie sprzedaży
  • Zdobycie nowych potencjalnych klientów
  • Zwiększenie ruchu na stronie
  • Wzrost świadomości o produkcie wśród odbiorców
  • Wzrost zaangażowania odbiorców
  • Zbudowanie pozytywnego wizerunku marki

Ile kosztuje prowadzenie
kampanii Google Ads?

Cena kampanii reklamowej jest kwestią indywidualną, zależną od potrzeb, wymagań oraz branży klienta.

W skład kosztów kampanii Google Ads wchodzi budżet reklamowy oraz koszt obsługi kampanii przez specjalistów. Każdy klient otrzymuje rekomendację indywidualnego budżetu na kampanię w zależności od oczekiwanych efektów i branży.

Umów się na darmową konsultację i dowiedz się, jaki budżet będzie potrzebny w Twoim konkretnym przypadku

Skontaktuj się z nami

Przykładowy cennik kampanii Google Ads
przy minimalnym możliwym budżecie

Obsługa kampanii

od 500 zł

Budżet na kampanię

od 1000 zł

Dlaczego MediaPower?

Darmowy

audyt kampanii

Mierzenie

efektów i
optymalizacja

Realne

efekty widoczne
u naszych zadowolonych
klientów

Profesjonalny

zespół specjalistów
w zakresie kampanii
reklamowych

Indywidualne

podejście do
każdego klienta

Optymalizacja

kosztów kampanii

Najczęściej zadawane pytania

Ceny kampanii nie da się określić jednoznacznie, ponieważ wszystko zależy od oczekiwań klienta, celów jakie chce osiągnąć, konkurencji w danej branży, budżetu reklamowego, obszaru geograficznego oraz czasu trwania kampanii. Na finalną cenę składa się koszt obsługi kampanii oraz budżet reklamowy, jaki klient chce przeznaczyć.

Po uruchomieniu kampanii, jest ona widoczna od razu. To sprawia, że efekty mogą pojawić się już nawet po kilku godzinach. Jednak optymalny czas, jaki potrzebuje uruchomiona kampania aby zaczęła działąć to 2-3 tygodnie.

Dobrze przeprowadzona kampania jest drogą do sukcesu dla firmy. W przypadku, kiedy strona www firmy nie jest na pierwszych pozycjach w Google, jest to jedyna skuteczna droga dotarcia do klienta, który szuka danej usługi lub produktu w Internecie. Kampanie w Google są nieodzownym elementem większości strategii marketingu, obok działań SEO, optymalizacji strony www oraz tradycyjnych sposobów pozyskiwania klientów.