Brief dotyczący projektu
strony internetowej

    1. Podstawowe informacje o firmie:

    Nazwa firmy:

    Adres obecnej strony:

    Branża firmy:

    Oferowane produktu i usługi:

    Elementy identyfikacji firmy: (księga znaku, logo, używane kolory, specyficzne elementy)

    Pozycja firmy na rynku:

    Co powinno wyróżniać projekt na tle konkurencji?

    Wizerunek, do którego dąży firma:

      Firmy konkurencyjne:

    Osoba do kontaktu: (imię i nazwisko, adres e-mail, telefon):

    2. Informacje o stronie www:

    Typ strony: strona firmowa, wizytówka, landing page, katalog (bez opcji sprzedaży na stronie), Sklep internetowy

    Grupa docelowa:

    Główny cel stworzenia strony www: (charakter strony: sprzedażowa, wizerunkowa, informacyjna itp.)

    Działanie ukierunkowane (jakie są oczekiwane wyniki od odwiedzającego stronę: zamówienie towaru, wypełnienie formularza, uzyskanie informacji o firmie)

    Strony do opracowania (Strona główna, usługi, o firmie, kontakt, katalog, blog itp.)

    Nazwa firmy:

    Które z zalet firmy zdecydowanie należy uwzględnić na stronie głównej (rabaty, wyprzedaże, bezpłatne usługi itp. które zachęcają klienta do skontaktowania się z firmą)

    Czy firma dysponuje materiałami potrzebnymi do stworzenia strony: (zdjęcia, teksty, grafiki, logo, teksty w wersjach językowych)

    Wersje językowe: (ile, jakie?)

    Jakie cele marketingowe ma spełniać strona:

    Oczekiwany termin realizacji:

    Dodatkowe informacje:

    3. Struktura i bloki witryny

    Nagłówek strony (header): wymagane elementy (logo, telefon, oddzwonienie, czas pracy, adres, wyszukiwanie itp.)

    Czy muszę zablokować menu w górnej pozycji podczas przewijania witryny? (na komputerze, na telefonie komórkowym)

    Górne menu witryny (wszystkie niezbędne punkty)

    Zagnieżdżanie górnego menu witryny (Liczba poziomów w menu: Czy muszę tworzyć elementy rozwijane)

    Dolny blok witryny (footer) (wszystkie niezbędne elementy: menu, kontakty, czas pracy, copywriting, liczniki, przyciski społecznościowe itp.)

    4. Wytyczne dotyczące projektu graficznego:

    Przykłady stron, które odpowiadają Państwa oczekiwaniom wizualnym:

      Firmy konkurencyjne:

      Przykłady stron, które nie spełniają Państwa oczekiwań wizualnych:

    Preferowana kolorystyka projektu:

    Grafiki (minimum lub obfitość elementów graficznych)

    Niedopuszczalne kolory (Kolory, które nie pasują: na przykład czarny, żółty)

    Kształty bloków i elementów (płaskie, obszerne, zaokrąglone, ostre)

    Czy muszę tworzyć favicon? (ikona widoczna w pasku adresu przeglądarki i wydaniu PS)

    Czy muszę tworzyć wyskakujące okienka?
    (formularz zgłoszeniowy, zamówienie połączenia, inne)

    Jakie elementy / informacje powinny zostać wyróżnione w projekcie?

    5. Informacje o domenie i hostingu:

    Czy firma posiada domenę internetową, która będzie adresem strony www?

    Czy firma posiada hosting? (miejsce na serwerze na pliki strony www) Jeśli tak – proszę o informację, w jakiej firmie hostingowej

    6. Dodatkowe informacje:

    Planowane kanały promocji strony (SEO, reklama kontekstowa, social media)

    Czy będzie potrzebna usługa opieki i obsługi strony www?

    Jakie informacje na stronie chcieliby Państwo zmienić samodzielnie z panelu administracyjnego (informacje o usługach, informacje o zniżkach, artykuły na blogu, recenzje itp.)

    Czy potrzebują Państwo instrukcji, aby samodzielnie wprowadzić zmiany w witrynie?
    (informacje o usługach, informacje o zniżkach, artykuły na blogu, recenzje itp.)

    Czy będzie potrzebna usługa pozycjonowania strony?

    Czy potrzebne będą dodatkowe materiały reklamowe? (logo, wizytówki, ulotki etc.)

    7. Dodatkowe informacje:

    Miejsce na informację niezawarte w pytaniach powyżej: